DELOVI ZA KINESKE TRIMERE
- REZERVNI DELOVI ZA Trimer STIL
DELOVI ZA TRIMER DEMON
DELOVI Trimer AGM 430
DELOVI Trimer AGM 520
DELOVI TRIMER AGM 525
DELOVI Trimer FARM FT 52P
DELOVI Trimer VILLAGER BC 900
DELOVI Trimer VILLAGER BC 750
DELOVI Trimer VILLAGER BC 1250
DELOVI Trimer VILLAGER BC 1900
DELOVI Trimer VILLAGER BC 2100
- Delovi za trimere Demon , Štraus , Kinez …
Delovi za EINHELL
Paljenje Startovanje demon trimera

Kao i svaki motor tako i motori koje koriste benziski trimeri imaju način prvog paljenja i načina na koji se to pravilno radi. Paljenje je isto za sve benziske trimer nebitno na robnu marku i proizvodjača.
Koraci paljenja su sledeci:
Prvi korak je pravljenje smeše goriva u razmera goriva je 40:1 (4%) , što u prevodu znači da na 4L goriva ide 100g t2 ulja.
Drugi korak je sipanje goriva (smeše) u rezervoar ne vise od 0.5l.
Treći korak pomeranje prekidača struje na ON(strat)
Četvrti korak povlačenje goriva u karburator putem pumpice, nekoliko puta pritisnuti jako do kraja da se gorivo navuče u karburator
Peti korak Stavljanje sauha na karburatoru na Zatvoreno ( ON ) gornji položaj.
Šesti korak Stratovanje benziskog trimera povlačenjem poteznice na motoru, tako da jednom rukom držite trimer a drugom iz ramen navučete na gore naglim pokretom.
Sedmi korak Kada čujete da se trimer oglasio a leti zna tako i da upali vratite saug u donji položaj i ponovo upalite trimer.
Kada se završi sa košenjem i kada nestane goriva, OBAVEZNO pre skidana sa pojasa isključiti striji na ručki na kojoj dajete gas položaj OFF ili STOP! Nakon toga skinite trimer.
ILI
– Doliti gorivo u rezervoar i pravilno zatvoriti čep na njemu (kod rada sa motornom testerom, takođe treba doliti ulje u rezervoar za podmazivanje lanca i pravilno zatvoriti čep na njemu).
– Mašinu odložiti na ravnu i čvrstu podlogu. Pri-ključni alat sa sečivom uvek držati tako da ne bude položen na zemlju, na kojoj ne smeju da se nalaze strani predmeti, jer nakon startovanja motora alat po-činje sa rotacionim kretanjem.
– Pritisnuti komandu za pumpanje goriva, sve dok se gorivo ne pojavi u providnoj cevi.
– Pomeriti komandu čoka u zatvoreni položaj.
– Postaviti prekidač za isključivanje u položaj “START”. Pritisnuti na dole dugme za blokiranje gasa.
– Čvrsto držeći mašinu, brzo povući ručicu startera, sve dok motor ne počne da radi. U toku ovog postup-ka voditi računa da se u blizini ne nalaze bilo kakvi strani predmeti.
– Pomeriti polugu čoka na dole kako bi se on u potpunosti otvorio.
UPOZORENJE!
Ova mašina poseduje centrifugalnu spojnicu, tako da rezni alat počinje da se okreće tek kada se komanda gasa postavi u startni položaj motora. Kada se motor startuje, postaviti mašinu na zemlju ili na ravnu i čistu podlogu i obezbediti uslove pri kojima rezni alat ili komanda gasa ne mogu doći u kontakt sa stranim predmetima. Kanap startera ne povlačiti do samog kraja. Uvek održavati vizuelnu kontrolu nad reznim alatom u toku povlačenja ručice startera.
– Pre početka rada pustiti da se motor zagreje u trajanju od nekoliko minuta.
NAPOMENA
• Ako se motor startuje neposredno nakon zaustav-ljanja, ostaviti čok otvoren.• Ako je čok previše zatvoren, motor će otežano star -tovati, usled prevelikog dotoka goriva. Ako motor nije uspeo da startuje nakon nekoliko pokušaja, otvoriti čok i ponoviti povlačenje ručice startera, ili skinuti svećicu i osušiti je.