OPŠTI USLOVI PRODAJE (UGOVOR NA DALJINU) U INTERNET PRODAVNICI VEB PORTALI INFO PRIJEPOLJE INFO SHOP DEMON.RS

INFORMACIJE O FIRMI

Pun naziv pravnog subjekta: VEB PORTALI INFO PRIJEPOLJE
Poštanska adresa: KOTANJSKA 59, 31300 PRIJEPOLJE
Delatnost i šifra delatnosti: 47.91 Trgovina na malo posredstvom pošte ili interneta
Matični broj: 65151499
Poreski broj (PIB) 111041848
Web adresa: www.demon.rs
Kontakt telefon: 060/5001511
Kontakt e-mail: kupoprodajars07@gmail.com

Obaveštenje o uslovima prodaje na daljinu

  1. Sva obaveštenja data na ovom sajtu u skladu sa članom 16, 27, 28, 29 i 35 Zakona o zaštiti
    potrošača data su u komercijalne svrhe.
  2. VEB PORTALI INFO PRIJEPOLJE
    Poštanska adresa: KOTANJSKA 59, 31300 PRIJEPOLJE
    Delatnost i šifra delatnosti: 47.91 Trgovina na malo posredstvom pošte ili interneta
    Matični broj: 65151499
    Poreski broj (PIB) 111041848
    Web adresa: www.demon.rs
    Kontakt telefon: 060/5001511
    Kontakt e-mail: kupoprodajars07@gmail.com u daljem
    tekstu PRODAVAC.
  3. Osnovna obeležja robe su istaknuta u detaljnom pregledu artikla, kao i prodajna cena.
    Prikazana je prodajna cena koju naplaćuje VEB PORTALI INFO za koštanje poručenog artikla. Pored
    cene artikla imate i troškove dostave. Kurirsku službu za dostavu možete izabrati i poslati vi. U
    slučaju da ne odaberete i pošaljete kurirsku službu Prodavac će poslati robu sa kurirskom
    službom sa kojom imamo potpisan Ugovor. Obračun troškova dostave je istaknut u okviru
    korpe gde u tabeli možete videti troškove dostave u odnosu na veličini/težinu paketa.
    Zaposleni kod Prodavca će prilikom telefonske potrvde porudžbine saopštiti usmeno kupcu
    koliko će iznositi troškove dostave.
  4. Plaćanje je moguće:
    ○ Preko računa – direktnom uplatom na tekući račun INFA, uplatnicom u banci ili pošti
    ○ Pouzećem – plaćanje gotovinom prilikom isporuke
  5. U roku od 1DO 2 radna dana od slanja porudžbine, pozvaće vas predstavnik prodavca kako bi
    potvrdio porudžbinu i saopštio troškove dostave. U roku od 5 radna dana biće vam poslata
    poručena roba.
  6. Na komunikaciju sa INFO , bila ona telefonska ili poštanska, primenjuje se standardna
    tarifa.
  7. Zakonom o zaštiti potrošača prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe u ugovoru koja se
    pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24
    meseca, prodavac je obavezan da izda garantni list dobavljača. Prodavac je dužan da u slučaju
    nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje i otklanjanje nesaobraznosti iste.
  8. Saobraznost od 24 meseca se ne odnosi na uobičajeno habanje aparata (ili njegovih delova)
    koje je nastalo kao rezultata korišćenja. Kraći životni vek proizvoda u tom slučaju ne može se
    smatrati greškom i ne može se reklamirati.
  9. Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe, potrošač je sam odgovoran za slanje robe na
    servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke.
    Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu, a pojedini
    proizvođači daju samo podatke o centralno ovlašćenom servisu koji kupac dalje preusmerava
    na nejmu najbliži ovlašćeni servis. INFO će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im
    oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
  10. Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane prodavca kupac gubi u slučaju
    neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za
    upotrebu. Takođe, ovo pravo se gubi i u slučaju da kupac ili neovlašćeno lice otvara, prepravlja
    ili popravlja uređaj.
  11. Kao potrošač imate pravo na jednostrani raskid ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti
    potrošača. Pravo na jednostrani raskid ugovora možete ostvariti u roku od 14 dana od dana
    prijema robe. Pravo ostvarujete tako što ćete obavestiti prodavca o nastojanju odustanka od
    ugovora, telefonom, mailom ili poštom. Obaveštenje mora da sadrži obrazac o odustanku od
    ugovora, koji možete skinuti sa našeg sajta. Nakon toga potrebno je kompletnu pošiljku sa
    pratećom dokumentacijom, ambalažom, uz fiskalni račun dostaviti nazad prodavcu.
  12. Troškovi poštarine za povrat robe u slučaju odustanka od ugovora idu na teret kupca.
  13. Prodavac se obavezuje da će u roku od 14 dana od prijema obrasca o odustanku izvršiti
    povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke. Prodavac
    zadržava pravo da ne vrati celokupan iznos kupcu ukoliko je uređaju umanjena vrednost kao
    posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je
    neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
  14. Međutim, u slučaju da ste koristili proizvod makar malo, a ne potpadaju pod redovan
    reklamacioni postupak, nego se vi jednostavno predomislite, INFO se obavezuje da
    izvrši povrat sredstava uplatom na vaš žiro račun, u iznosu koji nije veći od 50% od cene koju
    ste platili, a u zavisnosti od stanja proizvoda koji vraćate.
    To znači da kao potrošač odgovarate za umanjenu vrednost robe od 50%, ukoliko zahtev za
    odustanak od ugovora na daljinu podnesete nakon što ste koristili proizvod koji je predmet
    povrata.
    Zato vas molimo da nas kontaktirate na kupoprodajars07@gmail.com, ukoliko postoji bilo kakvo
    nezadovoljstvo u vezi sa proizvodom, pre nego što počnete da ga koristite.
  15. Roba kod koje je primećen nedostatak ili nepravilnost u radu se vraća prodavcu. Kupac je
    potrebno da popuni reklamacioni list i da ga zajedno sa robom vrati prodavcu. Pored
    reklamacionog lista i uređaja potrebno je priložiti dokaz o kupovini (račun, slip). Ambalaža nije
    preduslov da bi ste ostvarili pravo reklamacije, ali je poželjno da se roba vraća u bezbednom
    pakovanju kako se ne bi oštetila prilikom transporta.
  16. Roba kod koja je predmet reklamacije ili roba od koje želi da se odustane od kupovine vraća se
    nazad prodavcu. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana
    prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju.
    Odgovor prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje
    o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok za rešavanje
    reklamacije je 15 dana. Izuzetak su nameštaj i tehnička roba, za koje je rok za rešavanje
    reklamacije 30 dana.
    Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da
    teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan
    da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora
    prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni
    u roku od tri dana.
  17. Na osnovu nalaza ovlašćenih lica iz ovlašćenog servisa prodavac predlaže rešenje kupcu. U
    slučaju da je reklamacija opravdana, otklanjanje neosaobraznosti će biti na račun prodavca.
    Međutim, ukoliko je nesaobraznost postupila pod uticajem kupca ili vremenskih neprilika i
    prirodnih nepogoda, kupac će dobiti predlog za otklanjanje o trošku kupca.
  18. Ukoliko je reklamirani uređaj vraćen u roku od 6 meseci od prodaje kupac ima pravo izbora
    između popravke, zamene ili povrata novca, ukoliko je u pitanju fabrički nedostatak.
  19. U slučaju da prodavac odbije reklamaciju:
    ○ dužan je da pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije
    (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije).
    ○ dužan je da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora
    vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih
    sporova (postupak naveden u informacijama pod nazivom:Reklamacioni list).
  20. Ukoliko se uređaj vraća treći put na popravku, u roku za saobraznost, kupac takođe ima pravo
    izbora između popravke, zamene i povrata novca, ukoliko je u pitanju bio fabrički nedostatak.
    Kupac nema pravo izbora iz ovog člana ako je u nekom od prethodnih reklamacionih povrata
    odabrao popravku proizvoda, a da je u pitanju fabrički nedostatak. Kupac takođe nema pravo
    izbora ako je u jednom od prethodnih slučaja kvar prouzrokovan kupčevim korišćenjem i
    upotrebom.
  21. Troškovi poštarine u slučaju slanja reklamirane robe prodavcu snosi kupac, dok nazad idu na
    teret prodavca.

VAŽNO:

NE ODGOVARAMO ZA EVENTUALNE GREŠKE U OPISIMA, SLIKAMA I CENAMA.
NE GARANTUJEMO DA SU SVE CENE NA SAJTU AŽURNE .

USLUČAJU DA TRAŽENI ARTIKAL NIJE NA STANJU NAKNADNO VAS OBAVESTAVAMO PUTEM MEJLA.
PRE SLANJA PORUDŽBINE DOBIĆETE POTVRDU PUTEM E-MAILA ILI SMS PORUKE.
ROK ISPORUKE JE OD 2 DO 5 RADNIH DANA OD TRENUTKA POTVRDE KUPOVINE.