Trimer motorni benziski za travu – AGM, Womax, Villager, Proline, Demon UPUSTVO

GLAVNI DELOVI TRIMERA BENZISKOG ZA TRAVU

1.Rezervoar za gorivo –Mesavina za dvotaktne motore.

2.Stop prekidac

3.Karburator / filter za vazduh4.Rukohvat

5.Antivibracioni sistem.

6.Rucica kontrole gasa.

7.Transmisionao vratilo (osovina).

8.Kuciste zupcanika (menjac)

9.Rezna glava (pokazan noz)

10.Stitnik

SKLAPANJE :Pre rukovanja uverite se da su svi delovi pravilno sklopljeni.

SKLAPANJE RUKOHVATA

1.Položite gumenu manzetu (3) preko rucice.

2. Pricvrstite pomocu cetiri imbus vijka (1) donjustezaljku (2) i srednji komad (4).

3. Ulozite sipku rukohvata (5) u drzac drske i pricvrstiteje pomocu gornjih stezaljki (6) i cetiri imbus vijka.

MONTAZA STITNIKA

Stitnik mora biti pricvrscen , pomocu 4 vijka i 2 podloske.

REMEN:Remen ima penastu bocnu zastitu.Mora biti koriscen sa kaisem na levom ramenu i sa bocnom zastitom na desnoj strani.

URAVNOTEZENOST UREDJAJA

Pre upotrbe uredjaja, vazno jepodesiti remen da bi se postigla dobro uravnotezena pozicija za rad.Uradite sledece:Stavite kais na Vase levo rame i okacite uredjaj.

-Podesite polozaj fiksirajuce spojnice na osovini uredjaja da bi postigli postigli ravnotezu izmedju prednjeg i zadnjeg dela uredjaja.-Ako koristite uredjaj sa glavom sa reznom nitiremen mora biti podesen tako da rastojanje izmedju zemlje i rezne niti bude izmedju 0 i 300 mm.-Ako koristite trokraki noz remen mora biti podesen tako da rastojanje izmedju zemlje i noza bude izmedju 100 i 300 mm.

TRIMER ZA TRAVU

TIPOVI REZNIH GLAVA.

Za bezbedno i ekonomicno rukovanjeuverite se da ste odabrali najpogodniju reznu glavu za adekvatnu namenu.Trokraki noz i glava sa reznom niti koje se dobijaju uz uredjaj su pogodne za vecinu primena. Koristite samo originalne rezervne delove koje je preporucio proizvodjac.U suprotnom moze doci do povredjivanja Nikada nemojte koristiti celicnu zicu ili neke druga slicna sredstva. Koristite samo delove preporucene od strane proizvodjaca.

BENZISKI TRIMER

PRIPREMA ZA POKRETANJE MOTORAMESAVINA GORIVA:40: 1

Koristite svez, bezolovni benzini 100% sinteticko ulje specijalno napravljeno za dvotaktne motore,vazduhom hladjene-visokih performansi

Napravite smesu u odnosu 40delova benzina i jedan deo ulja.Upotreba sintetickog ulja specijalno napravljenog za dvotaktne motore, ce smanjiti formiranje naslaga cadjina svecici, klipu, auspuhu i u cilindru kao i smanjivanje emisije stetnih izduvnih gasova. Podmazivanje ce biti bolje ia zivotni vek motora produzen.

PREPORUCENIODNOS MESAVINE(2,5%)BENZIN 40 : ULJE 1MAPA MESAVINE: Benzin u litrima L 1 2 3 4 5

Dvotaktno ulje u ml 25 50 75 100 125

Vazno je koristiti kvalitetan i svez benzin i ulje.Mesavina treba da bude iskoriscena u roku od 3 nedelje od kada je napravljena.Benzin i ulje moraju prvo biti pomesani da bi se sipali u rezervoar Za najboljerezultate dodajte ulje u kanister nakon benzina. Ova operacija mora biti izvedena u dobro provetrenoj prostoriji daleko od otvorenog plamena, varnica i sl. i sa ugasenim motorom.Nemojte pusiti niti koristiti mobilni telefon dok izvodite ovu operaciju. Dobro protresite mesavinu u kanisteru i rezervoaru pre upotrebe. Da bi napunili rezervoar odvijte poklopac rezervoara i koristeci levaksipajte mesavinu (gorivo) u rezervoar. Pazite da ne prospete mesavinu ili ne poprskate odecu. U slucaju prosipanja, momentalno obrisite.

Da bi izbegli opasnost od pozara,pokrenite motor najmanje 3m daleko od mesta gde ste sipali gorivo.Nikada nemojte puniti rezervoar dok je motor-vruc.

STARTOVANJE MOTORA

Da bi startovali motor, uradite sledece:

1.Postavite polugu sauh-a na karburatoru na poziciju -zatvoreno(gornji polozaj).Kada je motorzagrejan, nije potrebno koriscenje pumpicei zatvarati sauh.

2.Da bi karburator bio spreman za rad lagano pritisnite pupmicu za gorivo (priming button) nekoliko (2-3) putadok gorivo ne dospe u karburator

3.Pomerite rucicu za kontrolu gasa i pritisnite crveno dugme na desnoj rucici na “START” poziciju kod modela sa ‘U’ ruckom.

4.Pritisnite sakom dugme

3. Pritisnite dugme polugasa

2.Pustite rucku i pristupite paljenju.

5.Sa Vasom levom rukom, uhvatite trimer i drzite transmisionu osovinu cvrsto na zemlji. Desnom rukom polako povucite rucicu poteznog startera dok ne osetite otpor pri sprezanju.

6.Povucite rucici poteznog startera otsecno4 do 5 puta dok motor ne startuje. Crveno dugme ce se vratiti na svoju originalnu poziciju kada je poluga gasa u upotrebi.

7.Nakon startovanja vratite polugu sauh-na poziciju otvoreno.

8.Da bi izbegli ostecenje poteznog startera nikada ne izvlacite kanap celom duzinom.Ako dodje do preplavljivanja (“presisavanja”) motora. Iskljucite prekidac paljenja, odvijte svecicu, obrisite je dobro ili je zamenite, povucite potezni starter nekoliko puta, bez montirane svecice i sa sauhom u otvorenoj poziciji. Ovo ce pomoci da se komora za sagorevanje ocisti i provetri.VAZNO:Kada je motor na radnoj temperaturi ovi postupci nisu neophodni.Povucite potezni starter dok motor ne startujeKada je motor u praznom hodu rezna glava ne bi trebala da se okrece. Ako se ipak okrece potrazite pomocovlascenog servisa koji ce izvrsiti neophodna podesavanja.

Podelite sa drugima:

Ostavite komentar

Cart
Your cart is currently empty.
%d bloggers like this: