- DELOVI ZA KINESKE TRIMERE
- REZERVNI DELOVI ZA Trimer STIHL
- DELOVI ZA TRIMER DEMON
- DELOVI Trimer AGM 430
- DELOVI Trimer AGM 520
- DELOVI TRIMER AGM 525
- DELOVI Trimer FARM FT 52P
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 900
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 750
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 1250
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 1900
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 2100
- Delovi za trimere Demon , Štraus , Kinez …
- Delovi za EINHELL
Isporuka i povrat robe
Besplatna dostava dostupna za kupovinu iznad 24000 din.
Pregled opcija isporuke
INFO SHOP nudi idealne metode isporuke za bilo koji zahtev. Bilo da se radi o fizičkom licu ili firmi. Pored toga, svoju porudžbinu možete sami preuzeti u Bexovom magacinu ako želite. Na ovoj stranici ćete naći pregled svih dostupnih načina isporuke.
1. Order the Product and Specify the Delivery Method
2. You Will Receive an Order Confirmation Message
3. Wait for Your Order to Arrive
4. Pick up Your Order at The Checkout Area
Male stvari
Sve pakete do 2 kg podrazumevamo pod malim stvarima.
Velike stvari
Sve pakete preko 2 kg podrazumevamo pod velikim dtvarima.
Zamena ili povraćaj robe
Ukoliko je proizvod nije korišćen, kupac ima pravo da raskine ugovor zaključen na daljinu u roku od 14 dana od dana njegovog izvršenja. Da bi se sačuvalo pravo na raskid ugovora, potrošač treba da prati očuvanje proizvoda u izvornom stanju. Ukoliko je uređaj uništen, oštećen ili oštećen bez krivice kupca, kupac nije lišen mogućnosti da raskine ugovor. Ako se vrednost smanjila usled raspakivanja proizvoda ili provere njegove funkcionalnosti, to ne znači da potrošač ne može da napiše zahtev za povraćaj novca, ali će biti umanjen za visinu štete koje je kupac napravio na ambalaži ili samom uredjaju.
Proizvod se ne prihvata nazad ako nedostaje barem jedna od komponenti: potpuno opremljena oprema; priznanicu koja dokazuje činjenicu kupovine u internet prodavnici INFO SHOP; garantni list; akt sa opisom kvara koji sastavlja službena služba. Novac za robu biće vraćen u rokovima utvrđenim važećim zakonodavstvom na dostavljeni žiroračun, nikako na otkup ili u kešu.
Pitanja
Možemo li vratiti ako smo greškom poručili
Svu robu koju želite da vratite, možete to uraditi isključivo uz popunjavanje obrazca za raskid ugovora na daljinu i plaćanja poštarine . Obavezno vratite i svu prateću dokumentaciju koju smo Vam poslali.
Šta se dešava ako ne preuzmemo paket
Sve pakete koje poručite u obavezi ste i da ih preuzmete u suprotnom možete snositi troškove nastale vašim neodgovornim ponašanjem.( poštarina, pakopvanje, oštećenja, izgubljenu dobit i advokatske usluge)
Može li se preuzeti roba u vašem magacinu?
Robu nemožete preuzeti u magacinu jer smo registrovani kao internet prodaja a robu možete preuzeti u Prijepoljskom magacunu Bex uz predhodni dogovor sa nama.
Kolika je garancija
Garancija na naše proizvode je naznačena prilikom kupovine i iznosi od 2 do 5 godina zavisnosti od uredjaja. Garanciju za delove daje isključivo Servis koji ugradi deo. U slučaju vašeh hobi korišćenja možete izgubiti garanciju usled nestručne ugradnje.
Možemo li telefonom poručiti
Mi ne praktikujemo poručivanje telefonom jer delovi su specifični i najbolje je da pošaljete slike na telefon ili da poručite prekop sajta ubacivanjem u korpu.
Prijava reklamacije
Reklamaciju isključivo prijavite putem našeg mejla: kupoprodajars07@gmail.com razgovor telefonom neznači da ste prijavili reklamaciju.