- DELOVI ZA KINESKE TRIMERE
- REZERVNI DELOVI ZA Trimer STIHL
- DELOVI ZA TRIMER DEMON
- DELOVI Trimer AGM 430
- DELOVI Trimer AGM 520
- DELOVI TRIMER AGM 525
- DELOVI Trimer FARM FT 52P
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 900
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 750
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 1250
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 1900
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 2100
- Delovi za trimere Demon , Štraus , Kinez …
- Delovi za EINHELL
Motorna testera
Kako bi motorna testera radila savršeno i dugo trajala potrebno je poštovati propisana pravila. Stručnjaci iz Woby Hausa na osnovu dugogodišnje prakse vas savetuju kako da maksimalno iskoristite sve prednosti ove motorne testere.
Motorna testera W-KS 2200 B
Bez motorne testere možete uraditi svašta u dvorištu, ali kad vam zatreba sve staje. Tada jurite od komšije do komšije, zovete telefonom sve koji bi mogli imati testeru, nervirate se… Na kraju možda i uspete da je pronađete, ali ste izgubili i vreme i živce. Srećom, kvalitetnu i pouzdanu motornu testeru možete kupiti za malo novca. Ako to uradite uvek će biti tu kad vam zatreba. Woby Haus vam predstavalja model W-KS 2200 B, motornu testeru koja će vam pomoći da lako i brzo uradite posao.Reč je o benzinskoj, lančanoj motornoj testeri koja je idealna za upotrebu u dvorištu, dakle, nije namenjena za seču u šumi i za svakodnevni rad. Naravno, s njom možete iseći nekoliko metara drva pred zimu, ali to ne znači da svaki dan možete seći desetine metara šume. Za taj posao treba koristiti profesionalnu testeru koja je višestruko skuplja i koja može da radi cele sezone.
Motorna testera W-KS 2200 B
Kako bi motorna testera W-KS 2200 B radila savršeno i dugo trajala potrebno je poštovati propisana pravila. Pored toga važno je iskustvo. Stručnjaci iz Woby Hausa na osnovu dugogodišnje praske vas savetuju kako da maksimalno iskoristite sve prednosti ove motorne testere.
Paljenje motorke
Iskustvo pokazuje da se u velikom broju slučajeva greška dogodi već na samom početku – kada treba upaliti motornu testeru. Ukoliko se ne prati ovaj postupak testera neće ni početi da radi. Postupak za paljenje je sledeći:
1. Izvucite saug (crna plastična ručica smeštena desno od glavne ručke, gde se nalazi kontrola gasa)
Ručica sauga
2. Uključite prekidač – ON (nalazi se s leve strane)
Prekidač za paljenje
3. Povucite konopac za paljenje (poteznica ili start mehanizam) dva ili tri puta, odnosno dok ne okine (pokuša da se upali)
Startni mehanizam
- Pošto ste čuli specifični zvuk motora, vratite ručicu sauga u početni položaj
- Ponovo povucite kanap za paljenje
- Motorna testera sad je upaljena. Nemojte odmah seći, već sačekajte pet do deset sekundi kako bi se motor zagrejao
Ako se pogrešno postupa motorna testera neće upaliti. Ne morate je odmah nositi na servis jer problem možete rešiti sami. Testera neće moći da radi jer je zbog greške pri paljenju u motor ušlo previše goriva. Taj višak treba izbaciti i pravilno je upaliti. Da bi ste izbacili višak goriva prvo trebate skinuti zaštitni gornji poklopac i filter, potom treba izvaditi svećicu, koja se nalazi ispod maske, i okrenuti testeru naopako. Gorivo će iscuriti i onda ćete moći da je upalite. Naravno, samo ako poštujete pravila.
Mešavina ulja i benzina za benzisku motornu testeru
Motorna testera W-KS 2200 B dobro će raditi samo ako se u nju sipa mešavina benzina i ulja u odnosu 1:25. Danas su sve vrste motornih ulja prilagođene benzinu – lako se mešaju, ali mi savetujemo da kupite ulje za skutere. Važno je napraviti tačnu mešavinu. To ćete uraditi tako što izračunate koliko odsto ulja treba sipati u određenu količinu benzina, a mnogo je lakše koristi posudu na kojoj je skalirana količina ulja. Važno je znati da se ne sme staviti ni više ni manje ulja. Ako u benzinu ima više ulja motor će teško raditi. Veći je problem ako stavite manje jer će se u tom slučaju testera pokvariti.
Čistoća benzina
Veliki problem su stare pumpe za gorivo, odnosno stari rezervoari u kojima se čuva gorivo. U njima ima dosta taloga. Prljavština iz takvog goriva će zapušiti filtere i karburator motorne testere. Majstori u Woby Hausu često dobijaju takve testere na servisiranje. Kako vam se taj problem ne bi dešavao, gorivo treba procediti kroz najlon čarapu i to kroz četiri sloja. Tako će gorivo biti čisto. Ako to uradite uštedećete vreme i vaša motorna testera će raditi savršeno.
Oštrenje motorne testere
Motorna testera W-KS 2200 B ne zahteva posebno održavanje, naročito ako se filtrira gorivo. Ipak, važno je da lanac uvek bude oštar. Ako prilikom sečenja lanac „uhvati“ zemlju ili pesak, istupiće se pa ga treba naoštriti, a to se može raditi na električnom oštraču za lanac ili turpijom uz pomoć vodilice. Za oba postupka potrebno je znanje. Drugim rečima, neophodno je iskustvo, a te tehnike vam neko može i pokazati. Preporučujemo da prvo naučite kako se lanac oštri turpijom. Prvi uslov je da i sama turpija mora biti oštra, zatim mora biti odgovarajućeg profila i mora se oštriti pod određenim uglom. Napominjemo da se može dogoditi da se istupi samo jedna strana lanca. Druga strana će u tom slučaju seći kako treba, ali testera neće seći ravno, već će vući na stranu. Ako se to dogodi onda treba naoštriti samo jednu stranu lanca.
Prateća oprema motorne testere
Preporučujemo da kupite naočare, kako bi ste zaštitili oči od opiljaka i prašine i antifone, da biste sprečili oštećenje sluha, jer su motorne testere prilično bučne. To nije velika investicija, a ta dva dodatka su dobra zaštita za oči i sluh. Napominjemo da uvek budete oprezni kada koristite testeru.
Specifikacija:
- Dvotaktni motor
- Zapremina motora: 52ccm
- Snaga motora: 2200W pri 7.500/min
- Broj obrtaja: 10.000/min
- Dužina mača: 455mm
- Vrsta goriva: bezolovni benzin min 85 oktana
- Mešavina: 1:25
- Zapremina rezervoara za gorivo: 0.55 l
- Zapremina rezervoara za ulje: 0.26 l
- Sistem protiv vibracija: da
- Težina: 5.5kg