- DELOVI ZA KINESKE TRIMERE
- REZERVNI DELOVI ZA Trimer STIL
- DELOVI ZA TRIMER DEMON
- DELOVI Trimer AGM 430
- DELOVI Trimer AGM 520
- DELOVI TRIMER AGM 525
- DELOVI Trimer FARM FT 52P
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 900
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 750
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 1250
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 1900
- DELOVI Trimer VILLAGER BC 2100
- Delovi za trimere Demon , Štraus , Kinez …
- Delovi za EINHELL
OPŠTI USLOVI PRODAJE (UGOVOR NA DALJINU) U INTERNET PRODAVNICI VEB PORTALI INFO PRIJEPOLJE INFO SHOP DEMON.RS
INFORMACIJE O FIRMI
Pun naziv pravnog subjekta: VEB PORTALI INFO PRIJEPOLJE
Poštanska adresa: KOTANJSKA 59, 31300 PRIJEPOLJE
Delatnost i šifra delatnosti: 47.91 Trgovina na malo posredstvom pošte ili interneta
Matični broj: 65151499
Poreski broj (PIB) 111041848
Web adresa: www.demon.rs
Kontakt telefon: 060/5001511
Kontakt e-mail: kupoprodajars07@gmail.com
Obaveštenje o uslovima prodaje na daljinu
- Sva obaveštenja data na ovom sajtu u skladu sa članom 16, 27, 28, 29 i 35 Zakona o zaštiti
potrošača data su u komercijalne svrhe. - Kontakt broj telefona i email adresa za pomoć korisnicima i eventualne reklamacije
VEB PORTALI INFO PRIJEPOLJE
Poštanska adresa: KOTANJSKA 59, 31300 PRIJEPOLJE
Delatnost i šifra delatnosti: 47.91 Trgovina na malo posredstvom pošte ili interneta
Matični broj: 65151499
Poreski broj (PIB) 111041848
Web adresa: www.demon.rs
Kontakt telefon: 060/5001511
Kontakt e-mail: kupoprodajars07@gmail.com u daljem
tekstu PRODAVAC. - Tačan opis ponuđene robe i usluga
Osnovna obeležja robe su istaknuta u detaljnom pregledu artikla, kao i prodajna cena.
Prikazana je prodajna cena koju naplaćuje VEB PORTALI INFO za koštanje poručenog artikla. Pored cene artikla imate i troškove dostave. Kurirsku službu za dostavu možete izabrati i poslati vi. U slučaju da ne odaberete i pošaljete kurirsku službu Prodavac će poslati robu sa kurirskom službom sa kojom imamo potpisan Ugovor. Obračun troškova dostave je istaknut u okviru
korpe gde u tabeli možete videti troškove dostave u odnosu na veličini/težinu paketa.
Zaposleni kod Prodavca će prilikom telefonske potrvde porudžbine saopštiti usmeno kupcu koliko će iznositi troškove dostave. - Načini plaćanja
Plaćanje je moguće:
○ Preko računa – direktnom uplatom na tekući račun INFA, uplatnicom u banci ili pošti
○ Pouzećem – plaćanje gotovinom prilikom isporuke
○ Platnim karticama – VISA. MASTER, Maestro, DINA i AMEX - Uslovi kupovine, Dostava robe i eventualna ograničenja
U roku od 1DO 2 radna dana od slanja porudžbine, pozvaće vas predstavnik prodavca kako bi potvrdio porudžbinu i saopštio troškove dostave. U roku od 5 radna dana biće vam poslata poručena roba. - Na komunikaciju sa INFO , bila ona telefonska ili poštanska, primenjuje se standardna tarifa.
- Zaštita privatnosti korisnika
U cilju pružanja kvalitetne usluge prikupljamo samo neophodne podatke za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima. Klijentima korisnicima usluga ponuđena je mogućnost da se izjasne o prisustvu na mail-ing liste koja se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni firme i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. - Izjava o konverziji
SR: Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
EN: All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site. - Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica RAIFFEISEN Banke AD Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. - Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, VEB PORTALI INFO PRIJEPOLJE je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Izjava o PDV-u
PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.- Zakonom o zaštiti potrošača prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe u ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, prodavac je obavezan da izda garantni list dobavljača. Prodavac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje i otklanjanje nesaobraznosti iste.
- Saobraznost od 24 meseca se ne odnosi na uobičajeno habanje aparata (ili njegovih delova) koje je nastalo kao rezultata korišćenja. Kraći životni vek proizvoda u tom slučaju ne može se smatrati greškom i ne može se reklamirati.
- Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe, potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke.
Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu, a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralno ovlašćenom servisu koji kupac dalje preusmerava na nejmu najbliži ovlašćeni servis. INFO će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti. - Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane prodavca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu. Takođe, ovo pravo se gubi i u slučaju da kupac ili neovlašćeno lice otvara, prepravlja ili popravlja uređaj.
- Kao potrošač imate pravo na jednostrani raskid ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Pravo na jednostrani raskid ugovora možete ostvariti u roku od 14 dana od dana prijema robe. Pravo ostvarujete tako što ćete obavestiti prodavca o nastojanju odustanka od ugovora, telefonom, mailom ili poštom. Obaveštenje mora da sadrži obrazac o odustanku od ugovora, koji možete skinuti sa našeg sajta. Nakon toga potrebno je kompletnu pošiljku sa pratećom dokumentacijom, ambalažom, uz fiskalni račun dostaviti nazad prodavcu.
- Troškovi poštarine za povrat robe u slučaju odustanka od ugovora idu na teret kupca.
- Prodavac se obavezuje da će u roku od 14 dana od prijema obrasca o odustanku izvršiti povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke. Prodavac zadržava pravo da ne vrati celokupan iznos kupcu ukoliko je uređaju umanjena vrednost kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
- Međutim, u slučaju da ste koristili proizvod makar malo, a ne potpadaju pod redovan reklamacioni postupak, nego se vi jednostavno predomislite, INFO se obavezuje da izvrši povrat sredstava uplatom na vaš žiro račun, u iznosu koji nije veći od 50% od cene koju ste platili, a u zavisnosti od stanja proizvoda koji vraćate.
To znači da kao potrošač odgovarate za umanjenu vrednost robe od 50%, ukoliko zahtev za odustanak od ugovora na daljinu podnesete nakon što ste koristili proizvod koji je predmet povrata.
Zato vas molimo da nas kontaktirate na kupoprodajars07@gmail.com, ukoliko postoji bilo kakvo nezadovoljstvo u vezi sa proizvodom, pre nego što počnete da ga koristite. - Roba kod koje je primećen nedostatak ili nepravilnost u radu se vraća prodavcu. Kupac je potrebno da popuni reklamacioni list i da ga zajedno sa robom vrati prodavcu. Pored reklamacionog lista i uređaja potrebno je priložiti dokaz o kupovini (račun, slip). Ambalaža nije preduslov da bi ste ostvarili pravo reklamacije, ali je poželjno da se roba vraća u bezbednom pakovanju kako se ne bi oštetila prilikom transporta.
- Roba kod koja je predmet reklamacije ili roba od koje želi da se odustane od kupovine vraća se nazad prodavcu. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju.
Odgovor prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana. Izuzetak su nameštaj i tehnička roba, za koje je rok za rešavanje reklamacije 30 dana.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana. - Na osnovu nalaza ovlašćenih lica iz ovlašćenog servisa prodavac predlaže rešenje kupcu. U slučaju da je reklamacija opravdana, otklanjanje neosaobraznosti će biti na račun prodavca.
Međutim, ukoliko je nesaobraznost postupila pod uticajem kupca ili vremenskih neprilika i prirodnih nepogoda, kupac će dobiti predlog za otklanjanje o trošku kupca.
Ukoliko je reklamirani uređaj vraćen u roku od 6 meseci od prodaje kupac ima pravo izbora između popravke, zamene ili povrata novca, ukoliko je u pitanju fabrički nedostatak. - U slučaju da prodavac odbije reklamaciju:
○ dužan je da pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije).
○ dužan je da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora
vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova (postupak naveden u informacijama pod nazivom: Reklamacioni list). - Ukoliko se uređaj vraća treći put na popravku, u roku za saobraznost, kupac takođe ima pravo izbora između popravke, zamene i povrata novca, ukoliko je u pitanju bio fabrički nedostatak.
Kupac nema pravo izbora iz ovog člana ako je u nekom od prethodnih reklamacionih povrata odabrao popravku proizvoda, a da je u pitanju fabrički nedostatak. Kupac takođe nema pravo izbora ako je u jednom od prethodnih slučaja kvar prouzrokovan kupčevim korišćenjem i upotrebom. - Troškovi poštarine u slučaju slanja reklamirane robe prodavcu snosi kupac, dok nazad idu na teret prodavca.
VAŽNO OBAVEŠTENJE:
Mi nismo ovlašćeni prodavac drugih brendova i ne predstavljamo se ni u jednom trenutku da prodajemo brendirane delove. Delove koje mi prodajemo su zamenski delovi viskokog kvaliteta odabrani i uvezeni uglavnom u našoj režiji a odgovaraju kao zamenski delovi . .
Korišćenje naziva brendova i žigova služi isključivo radi naznačenja namene robe, rezervnih delova i pribora, shodno Zakonu o žigovima član 54 stav 3.
Cene na sajtu su iskazane u dinarima sa uračunatim PDV-om. Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka.
NE ODGOVARAMO ZA EVENTUALNE GREŠKE U OPISIMA, SLIKAMA I CENAMA.
NE GARANTUJEMO DA SU SVE CENE NA SAJTU AŽURNE .
USLUČAJU DA TRAŽENI ARTIKAL NIJE NA STANJU NAKNADNO VAS OBAVESTAVAMO PUTEM MEJLA.
PRE SLANJA PORUDŽBINE DOBIĆETE POTVRDU PUTEM E-MAILA ILI SMS PORUKE.
ROK ISPORUKE JE OD 2 DO 5 RADNIH DANA OD TRENUTKA POTVRDE KUPOVINE.